wtorek, 10 czerwca 2014

Cześć!


To jeszcze nie rozdział jak widać. Mam dla was niespodziankę. 
Kiedyś miałam bloga z Malikiem i Stylesem zawiesiłam go i właśnie dzisiaj postanowiłam go reaktywować. 
Będę pisać tę historię od nowa ale nie martwcie się. Na tego bloga postaram się dodawać znacznie częściej rozdziały.
No i jeszcze taka mała informacja. Już niedługo planuje zakończyć opowiadanie bo stanie się troszkę nudne jak na mój gust.
Jeżeli macie jakieś pomysły na zakończenie to możecie je napisać.
Możliwie, że wykorzystam bo sama staram się coś ogarnąć lecz nic mi fajnego nie przychodzi do głowy. 

Więc tak zapraszam tutaj !






6 komentarzy:

  1. Nie kończ opowiadania!
    Proszę!
    Według mnie nie jest nudne!
    Nie stanie się nudne i nie będzie!
    Proszę!
    A pomysłu Ci nie dam bo nie masz kończyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Okay. No na pewno jeszcze blog trochę potrwa. :) Mam nadzieje, że jeszcze z 30 rozdziałów się pojawi. :)

      Usuń
  2. jeśli chcesz to zakończyć , okej . Musi być happy end to na pewno .. może jeszcze scena +18 ? hahah nie wiem , ty jesteś dobra w pisaniu , na pewno coś wymyślisz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem musi byc Sad end.
    Więc tak...
    Dylan , stella i tia i 1D lecą samolotem do os Angeles bo Paul miał wypadek.
    Samolot ma jakies tam problemy i wtedy piszesz jak placza i sie zegnają z zyciem bo juz umrą, i na koñcu Hazz caluje Stelle i mowi ze bardzo ją kocha, i wtedy Louis tez jej to mowi. Tia i Niall tak samo a dy'an jest wkurwiony. I wtedy samolot sie rozbija i tonie w morzu.
    Tak mowie ci moje zakonczenie, Amnezjii xDD no ale co tam xDD
    Mozesz skorzystac xd

    OdpowiedzUsuń